Skatteverket uppdiktar 250.000:- skuld åt Henning Witte — tvångsförsäljning av bostad

Hösten 2020 beslutade kronofogdemyndigheten att utmäta (Estonia-advokaten) Henning Wittes stuga i Rejmyre, för en ’skatteskuld’ på 250.000 kr. Skatteverket har vid upprepad förfrågan inte ens kunnat prestera dokument för sitt beslut, som förmodligen är en fabulerad skönstaxering.

Skatteverket presenterar inte ens bevis för sitt beslut att skuldbelägga Henning Witte med 250.000:-.

I etablissemangets flitiga arbete att eliminera obekväma sanningssägare, används fiffiga metoder: skatteverket hittar på skatteskulder, arbetsgivare påverkas till att avskeda, vänner till att överge. Dissidenter görs ekonomiskt utblottade, hemlösa och socialt isolerade. Man försöker t.o.m. sätta deras barn i fosterhem, med falska orosanmälningar. Korrumperade myndigheter agerar med resolut hänsynslöshet, i ökad takt, vilket ger intrycket att en planerad (totalitär?) ’samhällsomvandling’ är nära förestående.

Sveriges statsmakt är kriminell, korrumperad, och kan göra vad som helst, både mörda och stjäla, något jag själv bevittnade mångfaldigt under kriget mot teknokraterna i Uppsala 1980 (🔗 Kommande bok: ”Etablissemangets globala projekt”).

Hur det gick?

Witte lyckades rädda stugan i Rejmyre:

Witte erhöll stöd från allmänheten på hela 60.000:-. Det skall jämföras med hunden Runa:

schäferhunden Runa

Privatpersoner samlade in över 130.000 kronor till Runas operation. Jag älskar hundar, och hoppas det gick bra. Stödet till den fina vovven är bara normalt, kanske i underkant. Men att en svensk sanningssägare i frontlinjen mot myndighetskorruption fick hela 46% var oväntat generöst. 10% vore mer än nog (sarkasm).

🔗 Henning Witte behöver 250 000 kr för att inte bli hemlös, Skatteverket kriminell
🔗 Svenska skatteverket attackerar regimkritisk Swish-journalistik

Intrigen tätnar

Henning Witte ingår tillsammans med Håkan Bergmark och Fritjof Persson i ledningen för Partiet Populisterna. Bergmark har liksom Witte drabbats av en samordnad myndighetsattack plus fysisk gängattack. (Persson påstår att hans laptop åtminstone har cyberattackerats.)

Persson och Bergmark har erhållit följande anonyma meddelande:

James Neal

Hej

Jag har ett mycket viktigt meddelande att dela

Det gäller dig och andra personer i populisterna

Jag har arbetat för KSI och Säpo

Jag vill inte berätta vad jag egentligen heter eller hur gammal jag är, men jag har arbetat där i över 10 år och slutat pga att jag förstod att jag inte ville befatta mig med den aktiviteten

Samtliga i populisterna är under övervakning

Vad jag vet är att attacken på Witte, Bergmark och dig var alla koordinerade av SÄPO

Man mutade personer inom polis och domstolsväsendet i Wittes och Bergmarks fall med stugan och båten. Dessutom koordinerades attacken på Bergmark där ett gäng som är under SÄPOs kontroll överföll Bergmark

Det stämmer det du skriver i ditt inlägg. Din dator blev attackerad av SÄPO.

Se upp framöver. De kommer använda sig av samma strategi.

privatspaning logo strip